Foto: Aleksander Eggum

Tynset Blandakor har for tiden ca. 25 medlemmer som i alder spenner fra litt over videregående-elever til pensjonister. Vi øver ukentlig (onsdager 18:30 – 21:00) i Tronsalen på Nord-Østerdal videregående skole.

Styret for 2024 består av Karin Tørklep Sletten (leder), Dag Fuglum (kasserer), Harald Sletten (sekretær), Anders Wahl og Dag Nyeggen (styremedl.), Tone Qvam og Darko Marcetic (varamedl.). Dirigent for koret er Jelena Zlatarov-Marcetic (bildet til høyre).

Lyst til å være med? Det er ingen opptaksprøver, og det er fullt mulig å møte opp på en øvelse (onsdager, kl. 18:30-21:00) bare for å høre på eller for å prøve deg som sanger. Kontakt gjerne et kormedlem først, men det er ingen betingelse.